افزایش وزن و نفخ در دیالیز صفاقی

شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

افزایش وزن و نفخ در دیالیز صفاقی

افزایش وزن و نفخ در دیالیز صفاقی

دیالیز صفاقی یکی از دیالیز برای patients.It نارسایی کلیوی می تواند خون را با استفاده از غشاء و فرآیندهای غشایی شکم پاک . همانطور که می توان آن را توسط خود بیمار عمل، فرض بر این است درمان دیالیز برای patients.However ، بیماران همچنین تعدادی از اثرات جانبی که در آن نفخ و افزایش وزن به طور معمول دیده می شود را تجربه کنند.

افزایش وزن و نفخ

افزایش وزن می تواند از قند در محلول دیالیز که توسط body.These کالری اضافی جذب شده می تواند منجر به افزایش وزن شود .

در فرآیند دیالیز صفاقی ، محلول دیالیز فیلتر کردن سموم و مایع اضافی را از bloodstream.When تخلیه محلول دیالیز ، یک بیمار به طور معمول مایع بیش از آنچه در ابتدا در peritoneum.However قرار داده شد حذف ، اگر دیالیز به طور نادرست انجام نمی شود ، بیش از حد مایع در صفاق نشستن خواهد شد ، بنابراین در نتیجه bloating.Bloating رخ می دهد اغلب همراه با افزایش وزن .

چگونه برای مقابله با افزایش وزن و نفخ در دیالیز صفاقی ؟ با حرفه ای آنلاین ما برای پیشنهادات بیشتر مشورت کنید.

به غیر از نفخ و افزایش وزن ، بیماران تحت دیالیز صفاقی نیز ممکن است عوارض جانبی زیر را تجربه کنند.

سوء تغذیه

از آنجا که از احساس پر از محلول دیالیز در ناحیه معده خود را ، بیماران مبتلا به کارشناسی ارشد پیدا کردن خوردن uncomfortable.Eating کمتر است به احتمال بسیار زیاد به علت سوء تغذیه . این بیماران باید با یک متخصص تغذیه مشورت کنید و از یک رژیم غذایی متعادل برای رفع نیازهای بدن خود را .

عفونت

مبادلات محلول دیالیز مکرر می توانید خطر ابتلا به عفونت significantly.To کاهش خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد ، ارز باید در بیماران area.The تمیز باید دست خود را با صابون شستشو و پوشیدن دستکش استریل ارز راه حل انجام شده است .

در حالی که دیالیز صفاقی می تواند طول عمر بیماران را طولانی ، بیماران باید تا حد زیادی به رنج می برند . چگونه برای خلاص شدن از دیالیز به یک زندگی با کیفیت بالا ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای دریافت اطلاعات بیشتر درمان بر مردم در دیالیز .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز صفاقی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.